Samsung Galaxy S 3 Akku Laufzeit

• Mein Galaxy Akku: Laufzeit 1T 11S 43M - 6% hat er noch! 2tunden war der Display insgesamt an.

Man schön sehen, wie das Handy Nachts automatisch per APP in den Schlafmodus wechselt, wann ich WLAN nutze und so weiter! =)

Images

Well in my humble opinion, of course without offending anyone who thinks differently from my point of view, but also by looking into this matter in a different way and without fighting and by trying to make it clear and by considering each and every one's opinion, I honestly believe that I completely forgot what I was going to say.

• Ja, denn für Spiele oder Videos nutzte ich es nicht. :rolleyes:

Gesendet von meinem GT-I9300 mit Tapatalk 2

Well in my humble opinion, of course without offending anyone who thinks differently from my point of view, but also by looking into this matter in a different way and without fighting and by trying to make it clear and by considering each and every one's opinion, I honestly believe that I completely forgot what I was going to say.

• Was lohnt sich denn zum zocken?
    Okay ich muss zugeben, dass ich Bad piggies drauf habe. :P

• ZB. Bubble Blast 2

Auch srt-appguart ist sehr empfehlenswert, leider nicht mehr im Playstore zu finden... (googlen)

I sometimes feel that I have nothing to say and I want to communicate this.

Edited once, last by klecks ().

• Wer die Akku-Laufzeit seines Smartphones mit so gut wie keinem aufwand verdoppeln will, soll einfach mal die Mobile Datenverbindung sperren.
    Die Verbindung mit dem Internet verbraucht unglaublich viel Akkuleistung.